Brandová identita je vizuální prezentací hodnot vašeho byznysu.
Aby byl skutečně efektivní, musí být v souladu s hodnotami, komunikací a procesy vaší značky.
Vše by mělo rezonovat s vaší cílovou skupinou, abyste získávali klientelu.

Proč investovat do brandové identity

Jak funguje designový proces?

Identita značky je jednou z prvních věcí, do které byste měli investovat. Proč?
Protože mnoho dalších rozhodnutí, která uděláte, jsou založená právě na základech identity vaši značky.
Vše by mělo fungovat společně a představovat vaši značku i podnikání jako celek.

Pokud nemáte zavedenou identitu značky, pak by mohla vaše brandová prezentace vypadat nesjednoceně.
Což může působit neprofesionálně a lidi si k vám budou hledat cestu složitěji.

Jak brandová identita vzniká, jak se tvoří?

Designový proces

Každý designér má své know-how, jak tvoří a může se proces v některých bodech odlišovat. 
Do procesu se můžete/musíte zapojit i vy, jak?

STRATEGIE
Podrobný dotazník, který vyplňujete vy, a který umožňuje více pochopit vaše podnikání, cílech, publiku, marketingových strategiích i preference v designu.
Díky odpovědím a pochopení vaší značky lze tvořit první skicy a návrhy.

RESEARCH + MOODBOARD
Prozkoumání konkurence může být aktivita společná. Shromáždění inspirace v designu také.
Vznikne tak náladový panel, 
který představuje pocity, jež může někdo mít při interakci s vaší značkou.
Panel by měl odpovídat cílovému publiku, aby s ním rezonoval. 
Co je  Moodboard, k čemu slouží a jak s ním pracovat se dozvíte v článku: 
Jak správně zvolit barvy pro vaši značku.

DESIGN
Chvíle, kdy se tvoří návrhy loga.
Ideální je začít černo-bílou verzí, abyste si vybrali logo kvůli konceptu, ne kvůli barvě. Poté navazují diskuze, revize a úpravy.
Vítaná je i zpětná vazba – feedback, která pomáhá ulehčit práci na identitě a mnohdy i urychlit proces tvorby.
Do designového balíčku – brandové identity lze zahrnout, kromě brandových barev, fontů a loga, i sekundární prvky značky (vzory, alternativní loga, ikony atd.)

DODÁNÍ IDENTITY ZNAČKY
Získáte vektorové soubory ve kvalitním rozlišení, stejně jako tiskové a webové verze prvků značky, včetně vašeho loga.
Můžete získat i tzv. logomanuál / brandmanuál, který vám ukáže jak, co, kde používat.
Tímto způsobem můžete skvěle reprezentovat svou značku na všech frontách.

WEBDESIGN – TVORBA WEBU
Jakmile máte identitu úplnou, lze pokračovat na webu, na kterém budou použity již zvolené barvy, fonty, loga, ikony apod.

REKLAMNÍ PŘEDMĚTY, ONLINE BANNERY, VIDEA apod…

Potřebujete pořešit designovou identitu své značky?