Přeskočit na obsah

Tedy tím Linkedinem se to na FB přímo jen hemží…
Tak až budete ladit profil, můžete se inspirovat tipy níže 🙂

Obrázky a foto na LinkedIn

PROFILOVÁ FOTKA
– půjde se vámi kamkoliv, tudiž buďte rozpoznatelní,
– ukažte svou profesionální stránku
– mějte fotografii čistou
– min. rozměry 400 x 400 px, max 7680 x 4320 pixelů, ale velikost je omezena na 8 MB
– čím větší rozlišení, tím čistším obrazem se budete prezentovat 🙂

ÚVODNÍ FOTKA
– měla zahrnovat to, co děláte
– jak na FB tak i na IN se foto různě ořízne, proto se ujistěte, že jde vidět to podstatné 
– zatímco profilová fotka na desktopu zakryje úvodku z 1/4, na mobilu je to cca 1/3)
– rozměry 1584 x 396 px
– velikost taktéž max. 8 MB

POSTOVÝ OBRÁZEK
– články, web odkazy
– měl by mít 1200 x 627 pixelů
– pokud je obrázek menší než 200 pixelů (na šířku), zobrazí se jako miniatura na levé straně příspěvku

Stránky společnosti
– velikost loga (profilové fotky) 300 × 300 px
– úvodní foto 1128 x 181 px
– možnost nahrát „čtvercové“ logo v min. rozlišení 60 x 60 px – zobrazuje se např. u vašich profilů (kde jste studovali, pracovali nebo v pravých panelech – jako nabídka kontaktů a příležitostí)

V případě potřeby jsem k dispozici a můžeme váš IN profil vyladit společně 🙂

POTŘEBUJETE PORADIT, PŘEMĚNIT SVŮJ VIZUÁL, VYTVOŘIT BRAND ID?

> VYUŽIJTE KONZULTACI SE MNOU <

back to top